topbella

неделя, 21 април 2019 г.

Palmolive Pampering Clay Душ гел за тяло с глина и екстракт от роза

Здравейте :) Днес отново съм на вълна душ гелове и както обещах предния път,когато ви разказах за душ гела на Nivea с глина,днес ще продължа с този на Palmolive.Истината е,че се забавих малко,защото се надявах да намеря и този на Dove,но за съжаление това засега не се случва.Разбира се го има в интернет,но никак не ми се прави поръчка само за един душ гел.Все пак се надявам скоро да го пуснат и в нашия ДМ и да успея да го пробвам и да ги сравня.

Като начало искам само да вмъкна две неща.Първото е,че от серията има още два вида: Palmolive Purifying Clay Душ гел с глина и екстракт от алое вера и Palmolive Awakening Clay Душ гел за тяло с глина и евкалипт.Второто е,че са пуснали и течни сапуни от същата серия.А сега по същество-душ гела много ми хареса.Избрах този заради цвета,защото като видя розово нещо в мен прещраква.Впечатли ме много аромата,който се задържа доста повече върху кожата в сравнение с този на Nivea.Още с отварянето на опаковката се усеща много приятен аромат на рози,който изпълва цялата ми баня.Консистенцията е кремообразна,сравнително добре пенеща се и оставяща кожата чиста и много нежна.Усеща се хидратирана и като цяло добре почистена.

Почитател съм на розата в козметичните продукти не само заради качествата й ,за които всеки знае и няма смисъл да се отплесвам,но и от някакво патриотично чувство.До известна степен поне що се отнася до качества същото важи и за глината.Комбинацията от двете съставки в този продукт явно е сполучлива и ще си го използвам с голямо удоволствие.Аромата в съчетание с действието ми създават едно много релаксиращо преживяване,което искрено ви препоръчвам ако сте почитател на хубавия розов аромат.Този пост е доста кратък,но в крайна сметка какво ли и повече да се каже за един такъв продукт.Надявам се да съм ви била полезна и до нови срещи.
Ако желаете може да ме последвате в Instagram.




0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен