topbella

вторник, 2 април 2019 г.

Alverde шампоан и балсам 2 в 1

Здравейте :) Като почти всяка жена може би имам лошия навик да купувам неща ,които не ми трябват и още по-лошото повлияна главно от външния им вид.Така се случи и с този шампоан на Alverde.Докато се разхождах из ДМ съвсем случайно го забелязах и просто ме грабна с пролетната си розова опаковка и сладурска капачка.Стана ми и любопитно това,че е шампоан с балсам-нещо,което досега не съм пробвала.Естествено реших,че е много добра идея за моментите,когато бързам,защото ще спестя време от нанасянето на двата продукта поотделно.За мое голямо разочарование не стана точно така.

Преди личните ми впечатления ще включа описанието и обещанията на марката,защото са доста гръмки.Като начало това е сертифицирана натурална козметика,което не звучи никак зле.Продукта не съдържа силикони,синтетични аромати,оцветители,консерванти и вещества на базата на минерални масла.Дълъг списък с положителни липси за сметка на също толкова положителните съставки:масло от жожоба и маслинено масло(разбира се от контролирано биологично производство),пшеничен протеин и витамин F.Освен това съдържа и био растителен глицерин и био алое вера,които би трябвало да предпазват косата от изсушаване.И що се отнася за обещанията,шампоана трябва да прави косата ви мека,лесна за разресване и бляскава.Моят вариант е с аромат на череша и кайсия и е подходящ за всеки тип коса.Консистенцията му е нещо като желе и поне за мен беше малко трудно да го изкарам от бутилката.



Разпенването беше доста скромно,което никак не ми хареса и докато се миех с него имах чувството,че и без това сухата ми коса стана още по-суха плюс бонус,че стана и много твърда и заплетена.Стори ми се зле като ефект за шампоан,да не говорим за такъв обогатен с балсам.Да,състава е хубав,но може би трябва да се добавят още съставки,защото дори и с допълнително нанасяне на балсам или маска положението не ставаше много по-добро.Единственото ,което ми хареса беше аромата и опаковката,което никак не е достатъчно да продължа да го използвам.

Накрая искам само да добавя,че това е лично мнение и това,че на моята коса не повлия добре не значи ,че и на вашата ще е така.Надявам се да съм ви била полезна ,а ако сте пробвали шампоан за много суха коса и ви е харесал ще се радвам да ми го споделите.
Ако желаете може да ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен