topbella

петък, 5 април 2019 г.

Balea Calm Coco mask -review

Здравейте :) Днес искам набързо да ви разкажа за лимитираната маска за лице на Balea-Calm Coco.Първото,което ме грабна беше това,че е с кокосова вода за свежа кожа и сияен тен.Много обичам кокосовия аромат и не се стърпях да я пробвам.Дизайнът също е много привлекателен.Издържан е в синьо и златно-комбинация,която привлича погледа.
 Маската не знам защо ми се струва малко по-малка от други подобни.Аромата е страхотен,но самата маска не се залепя по краищата.Това не попречи на закрепянето й и реално можех да си правя всичко с нея,но в началото малко ме смути.С нея се стои само 10 минути,което отчитам като плюс,защото тези изискващи по-дълго време малко ме изнервят към края.Първите минути след като я сложих изпитах лек дискомфорт и щипане в някои зони като близо до очите или около носа,но това премина бързо.Друго,което ми направи впечатление е ,че някак си усещах лицето си напрегнато докато бях с нея.За мое щастие нямаше проблем след като я премахнах.
 Серумът,който остана беше идеалното количество,втрих го в кожата и попи бързо като остави съвсем лек филм върху лицето ми.Като ефект съм малко раздвоена.Да,лицето ми беше по-меко и свежо,но нямаше някакъв невероятен ефект.Все пак съотношението цена спрямо качество е добро.
 Обикновено много се ядосвам на лимитирани серии,защото като ги спрат много се ядосвам,но в този случай май няма да е така.Надявам се да съм ви била полезна :)
 Бих се радвала ако ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен