topbella

четвъртък, 30 май 2019 г.

Krauterhof Anti-Cellulite Gel review

Здравейте,момичета.Днес ще засегна тема,за която досега не съм говорила,но която предвид бързото настъпване на лятото става все по-актуална.Става въпрос за вечната борба с целулита и моето оръжие срещу  него.Никак не искам да ви залъгвам,че има вълшебен крем,който с едно намазване ще изпари проблема и ще помогне гордо да носите новия си бански на плажа.Не вярвам да съществува такова нещо или поне аз не съм имала удоволствието да се сблъскам с него.За разлика от това обаче има хиляди кремове,които дори идея си нямат срещу какво ги изправяте и въобще не смятат за нужно да навлизат в конфлкт с този толкова омразен и упорит проблем като целулита.Така след много проби и грешки попаднах на антицелулитния гел на Кройтерхоф.
 Първата ми среща с него беше много драматична и запомняща се.Както често правя и този път не взех на сериозно препоръката на етикета да започна с малко количество.Гелът е със силно загряващо действие,нещо което научих по трудния начин.След като го нанесете за кратък период няма някакво специфично усещане.Но постепенно започва да загрява,като след около минута или две се налагаше да притичвам нервно из апартамента уплашена,че освен целулита гелът ще ме лиши и от тази важна част от моето тяло върху която съм го намазала.Усещането беше все едно е избухнал пожар върху горките ми задни части,та тази случка ме научи на нещо много важно-винаги чети етикета на дадения продукт.Повярвайте ми ,спазвам това правило като закон Божи.
 След това кратко лирическо отклонение ще ви разкажа и за самия гел.Идва в напълно достатъчното количество от 250 мл,което предвид силното загряващо(или по скоро изгарящо)действие е напълно достатъчно и много икономично.Основни съставки са карнитинът и кофеинът.Карнитинът е съставка,която е отговорна за термогенезата или просто казано процесът,при който тялото повишава температурата си увеличавайки по този начин изгарянето на мазнините.Кофеинът пък дренира излишните течности,бори се с токсините и подобрява еластичността на кожата.Други по-изявени съставки са глицеринът и пантенолът,които имат хидратиратираща функция и екстракт от розмарин,който има силно антиоксидантно действие и се грижи за тонизирането и успокояването на кожата.Гелът е с млечно жълт цвят(поне на мен ми прилича на такъв) и ненатрапчив и свеж аромат на лимонова  трева.
 Нанася се вечер с енергично масажиране до пълното му попиване.Тук искам да вмъкна едно много важно предупреждение.Задължително след като сте приключили с нанасянето му си измийте ръцете много старателно до момент,в който сте убедени,че никакви следи от гела не са останали.Относно ефекта му мога да кажа ,че не е главния борец в борбата с целулита,но е невероятен помощник.Както казах и в началото не вярвам във вълшебните кремове,но този се доближава най-близко до тази категория,поне от тези които аз съм ползвала.Когато участва в един отбор с правилно хранене,много вода и поне приемливо количество спорт мисията "Гладко дупе" става съвсем реалистична.Това ми е втора опаковка и смело мога да кажа,че с него и спазването донякъде на другите 3 условия положението при мен е на крачка от идеалното.Както за всяко нещо трябва упоритост и търпение ,защото хубавите неща стават бавно,но това гелче ще ви е добър и верен приятел ако го използвате редовно.Надявам се да съм ви била полезна и до скоро :)
P.S.:Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен