topbella

понеделник, 7 януари 2019 г.

Avon Anew Clinical Advanced Hydration Overnight Mask

Здравейте,момичета :) Днешния продукт ,за който ще ви говоря е един от тези,които наистина ме изпълват с възторг и чието действие винаги ще ме изненадва.Няма път ,в който да го използвам и като се погледна след това в огледалото да не изпитам истинско щастие ,от това което виждам.Става въпрос за нощната маска с хиалурон на Avon-Anew Clinical Defend and Repair.
 .Откакто станах на 30 години грижата за кожата на лицето ми се превърна в моя фикс идея.Започнах да изпитвам нужда от по-богати продукти и формули,които да ми помогнат да я потдържам в добро състояние.Така попаднах на тази маска и тя се превърна в нещо,без което не оставам.Консистенцията й е доста интересна.Състои се от малки капсулки,които се разтварят върху кожата.Самата маска е гелообразна ,без аромат и сравнително бързо попиваща в кожата.Активните съставки като хиалуронова киселина и масло от ший се намират в тези капсули и изключително добре хидратират кожата и то в дълбочина.

 Маската се нанася вечер като последна стъпка в обичайната ви рутина,като аз специално я слагам горе долу 3-4 пъти седмично.Ефекта винаги е зашеметяващ.На сутринта намирам кожата си значително по-гладка,нежна и хидратирана.За кожи сухи като моята е направо необходимост,като за този сезон е наистина полезна,защото освен всичко и предпазва кожата.Опаковката е много красива и удобна,бурканчето е стъклено и стабилно.

 Разфасовката е от 50 мл,като това количество стига за дълъг период от време,защото продукта е много икономичен.Малко количество от него стига да направи с кожата ви чудеса.Ползвам я от доста време вече и досега не ми е предизвикала никакви кожни проблеми и раздразнения.Цената варира,но често е намалена и до 10 лева.Това е нищожна цена предвид качествата,които притежава.Накратко казано това категорично е продукт,който си заслужава мястото във моята грижа за кожата и няма да спра да купувам.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен