topbella

четвъртък, 17 януари 2019 г.

Грижа за децата:Bio G

Здравейте :) Днешният пост ще е малко по-различен,защото ще е за детска козметика.Когато родих втория си син реших,че този път ще взема по-сериозно въпроса за козметиката,която ще използвам с него.Не че с първото ми дете не съм търсила коя е добра и коя не,но някакси не обръщах толкова внимание на етикетите и състава.Сега обаче реших да се поразровя и колкото повече проверявах съставките дори в по-скъпата козметика,толкова по не знаех какво да взема.Някак си се наплаших как без да съзнаваме и доверявайки се на уж доказали се марки вредяхме на децата си.Така след десетки етикети и проверки на всяка една съставка стигнах до марка ,за която не бях чувала досега.Става въпрос за BIO G.
 На първо място тя ме заинтригува с това,че е българска марка.Началото им е провокирано по подобна на моята причина,а именно след като са видяли колко вредна химия има в козметиката за деца.Според сайта им са единствената фирма в България и една от трите в света,които съчетават в своята бебешка козметика сребърна вода с натурални съставки, висококачествени растителни масла и билкови екстракти.В своите продукти те не слагат абсолютно никакви: консерванти /включително парабени/, оцветители, изкуствени пенители, синтетични емулгатори и аромати.Днес ще ви покажа двата продукта,които използвам абсолютно всеки ден и за двете си деца.
 Първият е Шампоан за коса и тяло.Опаковката е изчистена,лично за мен много симпатична и с идеалното количество от 200 мл.Първото,което прави впечатление е капачката,която се отваря след натискане и за мен е изключително удобна.Ароматът е божествен,мирише толкова опияняващо и създава асоциация за чистота и свежест.
 Относно състава му той е със 100 % натурални съставки и със сребърна вода,чиито качества са неоспорими.От друга страна не съдържа парабени,синтетични парфюми и оцветители.По-долу ще ви напиша целия състав:
дестилирана сребърна вода,рициново масло, хидролизиран оризов протеин,екстракт от лайка,масло от пшеничен зародиш,масло от палмови ядки,екстракт от морков,сусамово масло,екстракт от нар,растителен алантоин от сапунария
Консистенцията му е прозрачна и се пени добре,което го прави сравнително икономичен.Откакто го открих не съм го сменяла и поне на този етап не смятам да го правя.
 Вторият продукт е Мляко за тяло.Опаковката и ароматът му са абсолютно идентични с тези на шампоана.Консистенцията е типичната за такъв продукт и попива сравнително бързо,като оставя кожата много мека и нежна.Относно състава също ще ви го напиша:
дестилирана сребърна вода,сусамено масло,бадемово масло,хидролизиран оризов протеин,екстракт от лайка,масло от пшеничен зародиш,екстракт от морков,цинк,екстракт от нар,растителен алантоин
Мисля,че и двата продукта си заслужават цената(която е около 15 лева).Категорично ще продължавам да ги използвам,защото както състава,така и действието им ми допада достатъчно.Нямам никакви забележки към тях и за сега са мои категорични фаворити в тази категория.
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.




0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен