topbella

понеделник, 14 януари 2019 г.

Травъл размерите,в които се влюбих:Garnier micellar cleansing water in oil

Колкото и да е странно днес няма да говорим за маски за лице :) Въпреки че съм приготвила още няколко,за които да ви разкажа в момента на фокус ми е друг вид любим мой продукт - мицеларната вода.Винаги имам поне по няколко,като най-хубавото е ,че доста често се предлагат в травъл размер и така мога хем да изпробвам повече,хем да не се ядосвам ако не ми хареса.Днешната обаче доста ме впечатли.Става въпрос за Garnier Biphase Micellar Cleansing Water In Oil.
 Тя не е нещо ново,но толкова много ми хареса,че просто не се стърпях и реших да ви разкажа.Моята опаковка е от 100 мл,а голямата е 400 мл.Мисля,че за първи път мицеларна вода на Garnier е в комбинация с масла,като тук е използвано масло от арган.Мицелите улавят замърсявания като магнит и премахват мръсотията от кожата, докато маслото мигновено разтварят всички видове грим.В горната част на опаковката е маслото,а в долната е мицеларната вода.Задължително преди употреба трябва дa разклатитe много добре шишенцето,докато сте сигурни ,че двете части са се смесили добре.
 Така ще си спестите мазния филм по кожата.Премахването на грима става доста лесно.Даже смея да кажа ,че почти не мога да сравня работата й с други мицеларни води.От фон дьо тен до спирала-всичко се премахва наистина с лекота.Не е необходимо голямо количество или силно търкане,което много ме зарадва.Кожата ми е доста суха и на нея й се отразява определено добре.След употреба я усещам много гладка и нежна.За някакво трайно овлажняване едва ли може да се говори ,но поне на момента усещането е много приятно.Харесва ми и аромата,който е една идея по-силен за такъв продукт,но доста приятен.Лично на мен ми е приятен и ме кара да се чувствам добре.Подходяща е за чувствителна кожа,както и за цялото лице,включително очи и устни.
 Като обобщение ще кажа,че съм впечатлена от този продукт и най-вероятно ще си взема и голямата опаковка.До скоро :)
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен