topbella

събота, 12 януари 2019 г.

Нови маски на Garnier

Здравейте :) Трудно е да познаете за какво ще бъде днешният пост :) Да,отново е за маски за лице.Тази моя страст е неизчерпаема и на моменти си мисля,че дори прекалявам.Виновен е пазарът,който постоянно изобилства от нови и нови маски,като всяка е по-примамлива от предходната.Днешните маски са от серията Fresh Mix и са от типа "направи си сам",като марката за първи път пуска такива.
Състоят се от две части:първата е суха хартиена маска с водорасли,а втората-серум.Свойствата на самата маска се активират при смесването й със серума.След това смесване текстурата става много приятна,а маската пасва доста добре на лицето.На гърба на двете маски има картинно обяснение как точно да си ги приготвите.Лесно се вижда,когато серумът пробие уплатнението и започне да се "влива" в хартиената маска.Когато сте готови я изваждате и нанасяте на лицето за 15 минути.

След премахване можете да втриете останалия продукт и да оставите да попие.Сега малко за двете маски поотделно.Първата е в много симпатична жълта опаковка и съдържа голямо количество витамин Ц.

Тя хидратира кожата интензивно и я оставя наистина свежа.Този витамин ,както може би знаете,има антиоксидантни и подмладяващи свойства и се бори с вредното влияние на свободните радикали.Препоръчва се да се използва редовно за по добри резултати и лично аз мисля да пробвам.За сега съм я използвала само два пъти,но ефекта ми харесва.По мое мнение количеството серум е в малко повече,така че не го изливам всичкия.Въпреки това маската е достатъчно напоена,за да се прикрепи към лицето доста добре.Мога спокойно да си върша нещо друго докато съм с нея.Има лек аромат,който не се задържа върху кожата след премахване.Хидратира наистина добре,като ефекта е видим не само непосредствено след употреба,но и на следващия ден,поне при мен.

Втората маска е обогатена с хиалуронова киселина,нещо което  много ми хареса,както предполагам на всички жени след определена възраст.Ефекта е доста подобен на първата и като цяло не мога да кажа нещо много по-различно за нея.Според мен си вършат добре работата и хидратират кожата.Водораслите в хартиената част според описанието имат свойството да тонизират, възстановяват и стягат кожата.Относно стягането може би ще трябват повече употреби,така че все още не мога да коментирам.Като цяло мисля поне още известно време да ги ползвам,защото ми е интересно дали ефектът им ще се засили от редовната употреба.Ще се радвам ако споделите дали и вие сте ги използвали и какво е мнението ви :)
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен