topbella

четвъртък, 2 май 2019 г.

Yves Rocher Low ShamPoo review

Здравейте,момичета.Заради честите ми издевателства над косата с преси,боядисване и какво ли още не стигнах до едно доста плачевно състояние,което успя да ме отрезви донякъде.Така постепенно започнах да се включвам във все по-нашумяващата тенденция за красота,а именно търсенето на естествените съставки в продуктите и избягването на всичко вредно.Обхваната от този дух нямаше как за пореден път да не погледна към щанда на Yves Rocher.Всичко,което съм ползвала досега на марката е било много сполучливо и затова не се замислих много за техния шампоан без пяна.
 Той не съдържа сулфати,силикони,оцветители и парабени  и е с 99% растителни съставки.По начало мразя продукти,които не се пенят и това е пристрастие ,с което съм решила да се преборя.Както може би знаете сулфатите са отговорниците за обилната пяна и често успяват да ни втълпят измамното чувство,че колкото повече пяна има,толкова по-чиста ще е косата ни.За съжаление заедно с пяната отмиваме и естествения себум,който се грижи както за скалпа ни,така и за самата коса.Колкото повече и по-често използвате продукти със сулфати,толкова по -суха и чуплива ще е косата ви.Подобно измамно чувство се създава и от силиконите.Те ви дават усещането за здрава и лъскава коса,но това е само на пръв поглед.Истината е,че те не позволяват проникването на влага в косъма,което не води до нищо добро,а от друга страна често са отговорни за проблеми със скалпа и появата на пърхут.След това кратко отклонение ще се върна на темата.Опаковката,както на всичките продукти на марката,е много симпатична.Води се Eco Tube,защото съдържа 25% по-малко пластмаса от стандартна опаковка,което е чудесно.

 Текстурата е плътна и напомня по-скоро на балсам,отколкото на шампоан.Ароматът е лек и деликатен,на мен лично ми напомня на нещо тревисто и когато го използвам винаги се сещам за зелена поляна изпълнена с цветя.Нанася се върху мокра коса и с помощта на пръстите се разнася до краищата.В началото наистина е малко странно,защото няма абсолютно никаква пяна.Първия път имах чувството,че не съм измила абсолютно нищо,но след като косата ми изсъхна видът й ме изненада.Тя беше изключително мека и нежна на допир,изглеждаше добре и да,беше чиста.Имам чувството,че колкото повече време използвам този шампоан ,косата ми се чувства и изглежда все по-добре.Това ми дава стимул да стана по-сериозна в отношението си към продуктите,които използвам и техния състав.Надявам се да ви е било полезно и интересно.До нови срещи :)
P.S.:Ще се радвам ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен