topbella

сряда, 15 май 2019 г.

Balea Измиваща пяна и маска с авокадо и мед

Здравейте,момичета.Днес ще ви разкажа за два от продуктите на Balea,с които наскоро се сблъсках и за които вече имам изградено мнение.Колкото повече време минава,толкова повече се влюбвам в тази марка.Продуктите са изключително достъпни като цена и въпреки това много от тях са страхотни попадения.За съжаление единия от героите в днешния пост въобще не ми хареса за разлика от другия ,който и занапред ще използвам с удоволствие.Като цяло тръгнах към ДМ с идеята да си взема маската им с авокадо и мед.Както обикновено се случва обаче тя не беше единствената ми покупка,което в този случай се оказа нещо положително.
 Мисля да започна с нея,защото разочарованието ми е голямо,доколкото това е възможно за една маска.Все пак не е края на света,нали?Така или иначе,когато човек купува нещо винаги е настроен с идеята,че то ще му хареса.В този случай не се получи точно така.Още с отварянето усетих доста силен аромат,който лично на мен никак не ми хареса.От известно време забелязвам,че маските от този вид са доста големи,но поради зачестяването на това наблюдение започвам да се замислям,че май проблемът е в мен ,не в тях.Но така или иначе платното ми дойде големичко,което също ми беше неприятно.Другото нещо,което веднага се забелязва е ,че е изключително напоено.Понякога не отчитам този факт като негативен,но тук беше такъв.След като я премахнах остана изключително голямо количество продукт,който образува ужасен мазен филм върху лицето ми.
 Беше толкова неприятен и лепкав,че донякъде се затрудних с премахването му.Като изключим моето лично неприятно преживяване с тази маска,тя има и позитивни страни.Най-ярката и забележима от тях е дизайнът й.Опаковката е много симпатична и идеята да наподобява бурканче с мед е наистина сладка.Интересно ми се стори и това ,че съдържа четири медени съставки:меден екстракт,пчелно млечице,мед и прополис.Като добавим и маслото от авокадо наистина се чудя защо не се спогоди с кожата ми.Що се отнася до втория продукт той се води почистваща пяна за лице и се оказа голяма изненада.
 По начало мразя всякакви продукти под формата на пяна и наистина не знам защо я взех.Но това се оказа добро решение.Пяната има нежна и пухкава консистенция,която много ми хареса.Икономична е и малко количество е напълно достатъчно,за да измиете лицето си.Ароматът ,за разлика от този на маската,е деликатен и приятен.В състава присъстват екстракти от авокадо и мед,както и захарни ензиди и провитамин В5.Тези съставки предполагат хидратирана и добре почистена кожа и при мен това наистина е факт.


 Обичам да я използвам сутрин,като след употребата й лицето ми е в едно много добро състояние.Тя просто му позволява да се събуди,осигурява му нужната хидратация и добър външен вид.При толкова много продукти за пробване не знам дали бих я купила отново,но категорично ще си я използвам до край.Пяната е страхотен продукт ,като съотношението цена-качество си заслужава.Това беше от мен днес,надявам се да ви е било полезно и интересно.До скоро :)
P.S.:Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен