topbella

неделя, 12 май 2019 г.

Грижа за децата:Крем против крусти Mustela

След като с първото ми дете нямах абсолютно никакви драми с проблеми като подсечено дупе,трудно растящи зъби или колики,то с второто решиха да си наваксат този ужасен пропуск.Всичките дребни несгоди свързани с отглеждането на бебе ме връхлетяха като ураган и аз не знаех въобще как да се справя.Един такъв малък ужас се оказа бебешката кал или иначе казано крустите.Малко наивно смятах,че не е кой знае какво и в крайна сметка няма възрастен човек с кал по главата.Е,да само че другите не смятаха така.Нямаше ден ,в който да не чуя "Боже,колко много кал имате" или преглед при педиатъра,на който да не се засегне темата надълго и широко.Толкова много ми беше писнало,че започнах да пробвам какво ли не само и само да я махна и тези глупави коментари да спрат.И досега не разбирам при положение,че детето ми е здраво и се развива нормално това ли е най-големия проблем,нужно ли е толкова повтаряне и съчувствени погледи?Явно,да.Та след това дълго и ненужно жалване да преминем към продукта,който ме спаси.След кошмарно мазане с какви ли не мазни субстанции ,включително и преварен зехтин и пръскане на пари за всевъзможни и с нулево действие козметики се натъкнах на крема против крусти на Mustela.
 Това малко кремче се оказа нещо невероятно.Още след първите няколко мазания се усети ефекта.След малко по-упорита употреба дори големите кални наслагвания започнаха да се отлепят и падат.Усещането беше страхотно.Най-накрая тази глупава кална драма щеше да свърши.Кремчето е в разфасовка от 40 мл и е подходящо още от първия ден.Според марката съдържа патентована съставка на базата на авокадо с натурален произход която балансира кожата на скалпа и подобрява вида й.Друга съставка е маслото от бораго,което хидратира и успокоява кожата.Това,което много ми хареса е,че не съдържа аромати, парабени, фталати и феноксиетанол.
 Според упътването се маже вечерта,оставя се да действа през нощта и на сутринта се измива.Тук аз направих малка размяна и мажех сутрин и измивах вечер.Както казах резултата беше зашеметяващ.Толкова бързо се отървахме от грозните и досадни крусти,че не можех да повярвам.А също и околните.
 Сега вече нямаме нужда от него,но реших да ви разкажа за тези наши премеждия и да ви споделя моя скромен опит по темата.Надявам се да ви е било полезно и приятно.До нови срещи.
Ще се радвам ако ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен