topbella

вторник, 21 май 2019 г.

Новите маски,които пробвах:Chamos и Balea

Манията ми по маските се задълбочава все повече и повече с всеки изминал ден.Влизайки в магазин ,където се продават ставам буквално като луд с картечница и ми е изключително трудно да овладея поривите си да награбя от всички видове.Е,засега се справям ако не добре,то задоволително така че днес отново ще споделя с вас поредните ми три експеримента.
Chamos Hinijini 59 Dharma Mask
Ще започна с маската на Chamos с конско масло и екстракт от охлюви.След като пробвах тяхната медена маска бях се натоварила с огромни очаквания към тази и може би затова не останах особено впечатлена.Като начало тя е с изключително опростен дизайн,но пък привлича вниманието с ярко оранжевия си цвят.Ароматът й е приятен.Още с отварянето изтече течност от опаковката,което не ми се беше случвало досега с друга маска.Благодарение на нея окончателно се убедих,че лицето ми е с нестандартен размер ,защото и тя ми беше доста голяма.Досега обвинявах маските,но вече знам,че не в тях,а в мен е проблемът.

Въпреки това ми беше удобна и не ми се е свличала.Съставките са интересни-екстрактът от охлюви е нещо,което досега не ме е разочаровало,конското масло пък от своя страна е нещо ново за мен с доста ползи за кожата и хиалуронова киселина,за която няма какво повече да кажа от това,че е предпочитана от мен след като навърших определена възраст.Въпреки това при мен нямаше особено действие,честно казано тя е от тези продукти,които са нито лоши,нито добри.С една дума нямаше никакво действие.
 
 Balea  Пилинг маска за лице Sparkle and Shine
Дълго време отлепящите маски ми бяха изключително любими,но започвам драстично да си променям мнението.В последно време просто не мога да попадна на такава,която да не ме ядоса или да ме докара до плач.Пилинг маската на Balea е поредната блестяща маска,която пробвам и от която оставам разочарована.
 Тя е обогатена с планински кристал и обещава почистване на порите в дълбочина.Това при мен просто не ми се получи.Освен това се питам производителя дали е наясно,че доста жени подобно на мен идея си нямат колко е 2 мм?Може би вие знаете,но за мен всякакъв вид мерни единици нищо не значат и затова реших просто да я нанеса равномерно върху лицето си ,докато опаковката се изпразни.Е,оказа се огромна грешка.Препоръчителното време за престой с маската е 10-15 минути,като е отбелязано,че при нанасяне на по-голямо количество е възможно удължаване на времето за съхнене.Аз не успях да дочакам да засъхне напълно и това се оказа поредната грешка от моя страна.Нито можах да я отлепя,нито да я измия-времето да я премахна от лицето си се оказа повече от времето ,в което седях с нея.Предполагам,че ви звучи глупава неспособността ми да се справя с нещо толкова просто като слагането на маска,но за съжаление това е самата истина.Като капак на всичко това ароматът,който реално не беше неприятен незнайно защо много ми смъдеше на очите.Досега не ми се беше случвало,но беше ужасно неприятно.Като заключение мога да кажа,че единственото което ми хареса в нея беше симпатичния перлен сив цвят,нещо което никак не е достатъчно,за да я купя отново.

Balea Маска за лице Berry Smoothie
Третата маска ,за която ще ви разкажа отново е на Балеа и е лимитирана.Както и друг път съм споменавала много мразя лимитирани серии,защото е ужасно да харесаш някой продукт и да знаеш,че няма как да си го купиш отново.Е,за моя радост този път няма да страдам дълго.Маската е с антиоксидантно действие и предпазва кожата от свободните радикали.
 Съдържа съставки като червена боровинка,киноа,кокосово и бадемово масло.Все хубави неща,но при мен просто ефекта беше нулев.Не мога да кажа ,че е имало някакво отрицателно действие,но пък и никакво положително.Като цяло загуба на време.
Тези три не особено успешни опита никак не ме обезкуражават и смело продължавам с експериментите.Надявам се да ви е било полезно и интересно и до скоро.
P.S.:Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен