topbella

вторник, 7 май 2019 г.

Масло от шипка и ползите му за моята кожа

Здравейте,момичета.От известно време все повече се замислям каква козметика използвам и какви съставки съдържа тя.Въпреки че често се изкушавам по вида на някой нов продукт или по красива опаковка започвам постепенно да осъзнавам ползите от използването на натурална козметика.Така се зароди и интересът ми към маслото от шипка.Започнах да се ровя за различните масла и техните ползи,които биха ми били полезни по някакъв начин и така като мой фаворит се отличи точно това масло.
 Първите две неща ,които ме грабнаха в него бяха това,че го наричат "маслото на младостта" и това,че действа като мощен овлажнител на кожата.С тези свои качества всъщност покрива и двата ми основни проблема ,когато става дума за кожата на лицето ми.Тя е доста суха,а след като направих 30 години все повече търся начини за предпазване от първите признаци на стареене.Маслото е богато на витамин А и Омега 3,6,9,които го превръщат в спасител за моята суха и дехидратирана кожа.Използвам го вечер по цялото лице и шията.В зависимост от количеството ,което нанасям изчаквам определено време,за да попие хубаво.По принцип са необходими само няколко капки,но не винаги спазвам това количество.На сутринта кожата ми видимо изглежда много по-добре,по-гладка е,нежна и хидратирана.И друг път съм използвала различни масла,но при повечето от тях е било необходимо време ,за да видя ефект така че и този път се бях настроила за същото.Но за моя изненада маслото от шипка подейства още на втория път.
 Това доста ме зарадва и ми даде стимул да съм упорита в употребата му и да извлека максимални ползи от него.Препоръчително е преди употребата му да направите тест за алергия,за да си спестите евентуални проблеми.От там нататък то е подходящо за всеки тип кожа,включително и проблемна,защото не запушва порите.На този етап нямам проблеми с акнето или белезите от него,но силно се препоръчва на хора,които имат,защото повлиява добре както на тях така и на черни точки и разширени пори.Доказано е и,че се бори с видимите увреждания от слънцето и предотвратява фотостареенето.Трябва да имате в предвид,че намалява негативните ефекти от слънчевите лъчи,но в никакъв случай не го използвайте като слънцезащита.Като обобщение ще кажа,че това масло е решение на голям брой проблеми и лично при мен действа безотказно.В момента изпозвам маслото на Rivana.Идва в разфасовка от 10 мл. и стъклено шишенце,което за такъв продукт е задължително.Единственото нещо,което не ми харесва в него е отвора.Поне за мен е трудно да работя с него и като цяло предпочитам продуктите да са с пипета или капкомер.
Това доста би ме улеснило.Макар другия път да пробвам някоя друга марка със сигурност ще продължавам да ползвам маслото и се надявам резултатите да са все по-добри.Ако и вие го използвате ще се радвам да споделите как е подействало при вас.
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен