topbella

петък, 22 юни 2018 г.

Травъл размерите,в които се влюбих Част 1:Avene

Здравейте отново.Днес искам да започна нещо като рублика за продуктите,които се предлагат в мострени или травъл размери.Много обичам такива маломерни опаковки,защото така мога да видя дали даден продукт ще ми хареса или дали въобще ще понесе на кожата или косата ми без да се налага да дам за него пълната му цена.Ще започна с два продукта на марката Avene-мицеларна вода и измиващ гел. Avène Cleanance Micellar Water Като цяло за тази мицеларна вода мога да повторя всичко,което фирмата е казала за нея и все ще е вярно.Тя наистина нежно почиства кожата и очите.Насочена е към хора с мазна кожа ,склонна към несъвършенства,но спокойно мога да кажа ,че се отразява прекрасно и на моята коминирана кожа.Премахва както грим,така и всякакви други мръсотии,като благодарение на монолауринът,който съдържа спомага за намаляване на излишния себум.След употребата й кожата ми е видимо по-чиста и свежа.Водата е богата на Avène Spring Thermal Water,която е известна със своите успокояващи свойства.Продуктът е хипоалергенен и некомедогенен,което значи ,че не запушва порите и така не предразполага към поява на пъпки и черни точки.Освен това не съдържа парабени и алкохол.Това означава,че вместо да изсушава тези дефекти,тя ги успокоява.След употребата й очите не ме смъдят,което понякога ми е голям проблем,а кожата ми не е изсушена.Използвам я от известно време и мисля,че състоянието на лицето ми се е подобрило.Смятам след като свърша тази опаковка да си я купя и в пълен размер. Avenе Cleanance Cleansing Gel Вторият продукт ,за който ще ви споделя днес също ме спечели.За него мога да кажа горе долу същите неща.Той също премахва нечистотиите от кожата,като отново благодарение на монолаурина намалява излишния себум.Не съдържа сапун и парабени и също както и мицеларната вода е хипоалергенен и некомедогенен.Лично при мен работи прекрасно,усещам кожата си много свежа и за моя радост никак не изсушена.Продуктът е много нежен към кожата.Моята е мазна само в Т зоната и истината е ,че малко се притеснявах да не дехидратира останалата част от лицето ми.Въпреки това реших да пробвам,за което много се радвам.Гелът има много лек и освежаващ аромат.Изключително икономичен е и въпреки че не се пени много,заради липсата на сапун измива прекрасно всичко от лицето ми.На този етап имам чувството,че помага за по-бързото изчезване на малките пъпки и успокояване на по-големите.За сега мисля ,че е един от най-добрите продукти от този тип ,които съм пробвала и смятам също както и мицеларната вода да си го купя и в пълния му размер. Надявам се да ви е било интересно и да съм ви била полезна. :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен