topbella

четвъртък, 7 юни 2018 г.

Bioten Multi Collagen серум

Ако обичате кожата си ,трябва да държите на вашата грижа за нея .Това е и моето мото и придържайки се към него постоянно съм в търсене на добри продукти .Отскоро към проблема ми "суха кожа" постепенно се прибавя и новия "първи фини бръчици". Затова имах спешна нужда от нещо ново и ефективно в борбата ми с тях.И точно в този момент пред очите ми се изправи перфектното решение - MULTI COLLAGEN концентриран серум срещу бръчки на Bioten.

Не се замислих много дали да си го закупя,защото марката ми е изключително любима и досега не ме е разочаровала.Още с първото нанасяне усетих кожата си нежна и гладка,сякаш беше мигновенно овлажнена.Чувството беше наистина невероятно и точно както марката обещава-моментално усещане за хидратирана и гладка кожа.Обеждавайки се в това се надявам и втората част от обещанието,а именно че след 4 седмици фините линии са изгладени на 85 % да е вярно.Ако никога не сте използвали серуми за лице ,вие сте пропуснали нещо много полезно за вашата кожа и сега е идеален момент да експериментирате с този.Формулата му е обогатена с COLLAGEN RESTORER-мощен пептид срещу бръчки,който стимулира 6 възстановяващи кожата елементи:3 типа колаген,влакна ,поддържащи структурата на кожата и хиалуронова киселина.Отделно съдържа и активен колаген с естествен произход,хиалуронова киселина и масло от сладки бадеми.От друга страна не съдържа парабени,парафин и оцветители.Консистенцията му е много лека и приятна и се нанася лесно.Подходящ е за всеки тип кожа,така че става за всеки,който иска да осигури най-доброто за своето лице.Относно външния вид Bioten отново са се постарали.Продукта идва в красива,стъклена опаковка.Нещото,което много ми харесва в нея ,е че е прозрачна и лесно може да се следи количеството,което остава.Съдържа 30  мл ,което е нормално за такъв тип продукт.Нанася се с пипета,което лично за мен е много удобно.На този етап откривам само плюсове в този серум,а цената му всъщност е нищожна -малко по-малко от 10 лева.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен