topbella

събота, 16 юни 2018 г.

Размисли под душа...

Всеки има своите място и момент,в които е сам със себе си и може спокойно да обмисли плановете си,мечтите си ,да направи равносметка на грешките си и въобще да се отдаде на собствените си мисли.За мен това е времето под душа,колкото може би и смешно да звучи.Именно затова обичам да създавам възможно най-приятната обстановка за тези лично мои моменти,в които оставам поне за малко сама със себе си.Един от начините да се осъществи това е изборът на хубав душ гел.Поради тази причина съм в едно постоянно търсене и изпробване на нови и нови продукти,а рафтчето в банята ми е в ежедневна борба за оцеляване под тежестта на всичките тубички и шишенца,с които го товаря постоянно.Днес ще ви разкажа накратко за няколко от душ геловете,които използвам в момента.Ще включа тези ,от които съм много доволна или крайно недоволна. Първите два са най-новите ми придобивки и честно казано са използвани по един-два пъти ,но това е достатъчно за да се влюбя в тях.От много време чета мнения за продуктите на Yves rocher ,но досега не бях си взимала нищо от тази марка.Случайно зърнах душ гела им с кокос и реших,че е крайно време да ги пробвам.Още преди да го използвам ми хареса това ,че съдържа повече от 97% съставки от естествен произход.Освен това мисля,че е идеален за летния сезон заради свежия аромат на кокос и съдържанието на алое вера.То е известно със своите успокояващи свойства,които са доста полезни след излагането ни под силните слънчеви лъчи.Накратко казано прави добра пяна,не изсушава кожата,а напротив оставя я мека и нежна и ухае страхотно.Със сигурност съвсем скоро ще пробвам и други техни продукти.Вторият душ гел е на марка,която незнам защо дълго време пренебрегвах.Бях си решила,че не я харесвам и не купувах нищо от нея,което явно е било грешка.Най-важното нещо за мен като си вземам нов душ гел е миризмата му да остава по кожата ми и след като излезя от банята.За съжаление това се случва много рядко.Но с душ гелът на Fa Fiji Dream се случи.Часове наред кожата ми ухаеше невероятно.Привлече ме с това ,че е с аромат на диня,нещо което аз много обичам,и просто го грабнах.Със сигурност ще повторя тази покупка. Третият душ гел ,за който ще ви споделя е на Tesori dÓriente-"Kитайска орхидея".Ароматът му е толкова завладяващ ,че направо ме очарова.Прави кожата мека и гладка,и най-хубавото ухаеща часове наред.Не съдържа парабени,синтетични оцветители и силикони.Просто е страхотен,няма един недостатък според мен.Като започнеш от невероятната опаковка и стигнеш до действие,аромат и състав всичко ми харесва. Последният ми любимец за днес е All Nature с жасмин и бял чай.Ароматът му е толкова успокояващ,че използването му е истинско удоволствие.Жасминът има антибактериални свойства,които успокояват и хидратират кожата,а белият чай съдържа много антиоксиданти,които защитават кожата UV-лъчите и предотвратяват преждевременното стареене.Не съдържа SLES,парабени ,силикони и парафини.Заслужава си да се пробва. За последен продукт днес оставих един душ гел,който много ме разочарова.Това е този на Velnea Young.Единственото хубаво нещо в него е опаковката.Нито има аромат,който да ме впечатли,нито оставя кожата ми хидратирана и мека-абсолютно разочарование.Не само,че не бих си го купила отново ,но и този не знам дали бих използвала до край.Надявам се да ви е било интересно и поне малко да съм ви била полезна 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен