topbella

четвъртък, 14 юни 2018 г.

L'Oreal Paris Fine Flowers Cleansing Wash Review

Здравейте ,днес ще ви споделя за един продукт,който използвам за първи път,но от който засега съм доста доволна.От известно време си търся почистващ продукт за лице ,който да е по-лек и подходящ за горещите летни дни.Дълго време се чудих,но накрая се спрях на L'Oreal Paris Fine Flowers Cleansing Wash.
Гелът е с екстракт от роза и жасмин,а консистенцията му е мека и кремообразна.Розата има успокояващи свойства,а жасминът е известен със своите овлажняващи и защитни качества.Ароматът му е изключително лек и деликатен,което много ми хареса,защото никак не обичам натрапчива миризма при такива продукти.Доста е икономичен и с малко количество спокойно почиствам цялото си лице.Кожата ми след това е мека и гладка и което е най-важното -в никакъв случай не е изсушена.Не съдържа сапун и алкохол и е подходящ за суха и чувствителна кожа.Всяко лято се сблъсквам с дилемата какъв измиващ продукт да си взема,защото повечето ми идват някак тежки и за съжаление оставят кожата ми суха.За моя радост този път направих правилната покупка.На този етап имам чувството,че колкото повече го използвам,толкова по-добре се отразява на кожата ми.Друго нещо ,което ми харесва ,е че отворът е малък и лесно се дозира необходимото количество без да има излишества.Външният вид на опаковката е много нежен и красив.Разделена е на две части,като горната е в бебешко розово,а долната в прозрачно бяло-много красиво решение.Като цяло продуктът много ми харесва и засега не откривам някакви минуси в него.Надявам се и занапред да си остане така.Надявам се да съм ви била полезна с мнението си.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен