topbella

вторник, 12 юни 2018 г.

Nivea micellar shampoo review


Здравейте,днес ще ви споделя за моето най-ново откритие-мицеларния шампоан на Nivea.Въпреки че е стара и наложила се марка, Nivea не се притеснява да демонстрира своя иновативен дух и всеки път да ни изненадва с нещо ново и интересно.Като за начало интересът ми хвана думата "мицеларен".Голям почитател съм на мицеларните води и никога не се изморявам да експериментирам с нови и нови,но за мицеларен шампоан не бях и чувала.В случая Nivea предлага два варианта,като аз си взех розовия ,който се води Успокояващ мицеларен шампоан за чувствителен скалп.Другият вариант е в зелено и е Дълбоко почистващ мицеларен шампоан за нормална към мазна коса и скалп .
 За разлика от повечето ми покупки този път се разрових за продукта едва след като го купих и за мое щастие открих още нещо,което много ме зарадва.Имам лошия навик да си мия косата всеки ден,нещо което никак не й се отразява добре.Хубавото на този шампоан е,че е подходящ за ежедневна употреба.След като го пробвах се убедих,че наистина е изключително нежен,косата ми още от първата проба стана мека и невероятно приятна на допир.Вече след доста дни употреба все още нямам никакви проблеми със скалпа,което е доста добър знак.Марката обещава,че нежните почистващи съставки в шампоана улавят замърсяванията, следите от стилизиращи продукти и нежеланото омазняване по косата и скалпа и ги разтварят във вода, като по този начин измиват и почистват, без да извличат естествените мазнини на косата и скалпа. По мое мнение това наистина е така.Ароматът от своя страна е просто завладяващ-на водна лилия.Много нежен и ненатрапчив,което превръща използването на шампоана в малко спа изживяване.Опаковката е изчистена,но в никакъв случай не и скучна.Много ми допада това,че е прозрачна,защото обичам да следя количеството на продуктите ,които използвам.Капачката е от любимия ми вариант -натискаш и изстискваш.Много е удобно и няма опасност да я счупиш.Огромен плюс е и това,че не съдържа силикони,парабени или оцветители.Консистенцията е прозрачна и леко гелообразна.Сравнително течна е ,но прави достатъчно пяна и с малко количество.За сега съм повече от доволна и това със сигурност няма да е последната ми опаковка.Надявам се да съм ви била полезна.До нови срещи :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен