topbella

сряда, 27 юни 2018 г.

С аромат на лято-Bioten Scrub Cream

Здравейте.Днес съвсем случайно ми дойде музата да напиша това ревю за поредния любим мой продукт на марката Bioten.Става въпрос за скраба им с кайсии ,който заради присъствието на частици от този страшно вкусен плод в състава си ми навява лятно настроение въпреки лошото време навън.Използвам го от много време и мога да кажа ,че съм наистина доволна от него.Като цяло почти няма продукт на марката,който да не ми харесва.Разбира се има и много по-добри,но съотношението цена спрямо качество ме устройва идеално. Продукта ексфолира нежно и деликатно ,така че аз го използвам поне 3-4 пъти в седмицата.Не наранява кожата ми,а напротив оставя я гладка и мека на допир.Ексфолиращите гранулки са доста малки и скрабът не ексфолира дълбоко,но именно затова и е подходящ за честа употреба.Освен консистенцията много ми допада и това,че е обогатен със 100% натурални съставки-без оцветители,парабен и парафин.Двете основни съставки са мед и ядка от кайсия.Медът е естествен хидратант,както пише и на опаковката,а кайсиевите ядки почистват порите и премахват излишния себум и мъртви клетки от кожата.Лично аз го използвам вечер преди да нанеса маската си за лице.След употребата му усещам лек филм върху кожата си ,но той в никакъв случай не я прави мазна и не носи неприятно усещане.Насочен е към нормална и комбинирана кожа,така че мисля ,че е подходящ почти за всички. Разфасовката е 150 мл,а самия продукт е доста икономичен.Опаковката е в оранжево "омбре" ,което лично на мен ми създава едно страхотно настроение и желание за разкрасяване.Слънчевият й вид ме зарежда напук на постоянния дъжд,който се излива всекидневно и би могъл да убие надеждите за слънце и на най-големия оптимист.С една дума това категорично няма да е последната ми опаковка ,стига да не пуснат нов вариант,който да надмине този.До нови срещи :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен