topbella

петък, 8 юни 2018 г.

Garnier Botanical Cleanser Soothing Toner review

Днес ще ви разкажа за един продукт,който наскоро стана неизменна част от моята вечерна рутина,а именно Garnier Botanical Cleanser Soothing Toner с розова вода.  Честно казано дълго време пренебрегвах този тип продукти от една страна ,защото не ми беше напълно ясно за какво всъщност се използват,а от друга от мързел просто не исках да отежнявам вечерната си грижа за кожата.Тоникът е обогатен с розова вода,която доколкото разбрах произхожда от България.Това беше и една от причините,поради която реших да го пробвам и много се радвам за което.Другата причина беше ,че 96% от съставките му са с естествен произход.Останалите 4 процента гарантират запазването на продукта.
Предназначен е за суха и чувствителна кожа,което лично мен идеално ме устройва.След употребата му кожата ми е осезателно овлажнена,успокоена и подхранена.Розовата вода има много невероятни свойства като намаляване на бръчките,затягане на порите,овлажняване и т.н.Все проблеми ,с които аз усилено се боря.Друго положително качество ,което виждам в този продукт е,че когато го използвам серумът и кремът ,които нанасям след него се абсорбират много по-добре от кожата ми.За ароматът му просто няма да говоря ,защото е изключително приятен и успокояващ,а дизайнът на опаковката му както винаги при продуктите на Garnier е стилен,семпъл и красив.Отново не липсва удобството на прозрачната опаковка,така че във всеки един момент знам колко количество остава.Определено това няма да е последната ми опаковка от този тоник.Надявам се да съм ви била полезна.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен